2011. augusztus 12., péntek - Klára. Language
Bemutatkozás | Közélet | Intézmények | Idegenforgalom | Közérdekű | Sport | Programajánló | Hírek | Szavazás | Vendégkönyv

Összes hír
Lakócsa is csatlakozik a mozgókönyvtárhoz
Elkészült a Dráva-projekt
Oktatásfejlesztés
Horgászverseny a Kisbókon
Kistérségi honlap
Közmunkaprogram indul
Közhasznú foglalkoztatás
Új önkormányzati intézkedési terv
Egyre több a virágos porta
Diabetológiai szakrendelés indul Barcson
Kitüntetés a barcsi pedagógusnak
Nyárbúcsúztató közéleti sportnap
81 háborús barcsi hős neve került az emléktáblára
HÁZTARTÁSI VESZÉLYES HULLADÉK GYŰJTÉSE
LIM-LOM AKCIÓ
Előző 15
Következő 15
« Vissza a hírekhez
2008. július 17., csütörtök
TÁJÉKOZTATÓ

Tájékoztató az ügyfélkapu rendszerben történő regisztrációról


Tisztelt Ügyfeleink!

A közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény 160. § (5) bekezdése alapján 2008. július 18. napjától az ügyfélkapu létesítésére jogosult szervek az előttük személyesen eljáró ügyfeleknek felajánlják az ügyfélkapu létesítését, amelyet a hatóság az ügyfél kérelme esetén azonnal létrehoz.

Az ügyfélkapu a magyar kormányzat elektronikus ügyfélbeléptető és azonosító rendszere. Biztosítja, hogy felhasználói a személyazonosság igazolása mellett egyszeri belépéssel biztonságosan kapcsolatba léphessenek elektronikus közigazgatási ügyintézést és szolgáltatást nyújtó szervekkel.
Az ügyfélkapu a www.magyarorszag.hu Kormányzati Portálon található, a www.magyarorszag.hu/ugyfelkapu oldalon. Az alábbiakban röviden összefoglaljuk, amit az ügyfélkapu használatával kapcsolatban tudnia kell:

ˇ Az ügyfélkapu használatának feltétele a regisztráció. Első lépésként Önnek regisztráltatnia kell magát az ország bármely okmányirodájában. A regisztráláshoz szükséges az Ön személyazonosításra alkalmas okmánya, ami lehet érvényes személyazonosító igazolvány+lakcímkártya, érvényes útlevél+lakcímkártya vagy kártya típusú vezetői engedély+lakcímkártya. Az ügyintézőnek meg kell adnia az Ön e-mail címét, továbbá egy legalább négy karakterből álló felhasználói nevet.

ˇ A regisztrálást követő öt napon belül Önnek be kell jelentkeznie a www.magyarorszag.hu/ugyfelkapu Kormányzati portálon. Ennél a bejelentkezésnél Önnek a korábban megadott felhasználói nevét meg kell változtatnia, új jelszót kell képeznie. Kérjük, kezelje bizalmasan a felhasználói nevét, illetve a jelszavát, mert ezzel visszaélhetnek.

ˇ Aktiválás után használhatja a szolgáltatásokat, amelyeket az Ügyfélkapu internetes oldalán (www.magyarorszag.hu/ugyfelkapu) talál.

ˇ Amennyiben elfelejtette a jelszavát, hívhatja az Elektronikuskormányzat-Központ kékszámát: 06-40/200-195 (helyi hívású), vagy bejelentését a www.magyarorszag.hu/ugyfelkapu oldalon is megteheti.

ˇ Ha Ön meg szeretné szüntetni Ügyfélkapu-hozzáférését, ezt megteheti személyesen bármelyik okmányirodában, telefonon a 06-40/200-195 (helyi hívású) számon, valamint elektronikusan a www.magyarorszag.hu/ugyfelkapu oldalon.

ˇ Ha Önnek bármilyen kérdése, problémája van, kérjük, keresse fel az Elektronikuskormányzat-Központ internetes segítségoldalát (www.magyarorszag.hu/ugyfelkapu/segitseg), vagy küldjön e-mailt az ugyfelkapu@magyarorszag. hu címre, vagy hívja az Elektronikuskormányzat-Központ számát 06-40/200-195 (helyi hívású) munkanapokon 8-17 óra között.

Barcs Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
Okmányiroda
Copyright 2011 Barcs Város Önkormányzata. Minden jog fenntartva.
Jogok és Feltételek | Impresszum